9,0 10 81 Tellow

Vrolijke nieuwe Tellow campagne

Hi,

 

Binnenkort gaan jullie onze gloednieuwe Tellow commercials horen op de radio en willen we jullie alvast vertellen over de hoe & waarom van deze nieuwe campagne.

 

De campagne is ontstaan vanuit de kijk die wij als Tellow hebben op het freelance werken. Helaas wordt er, zowel in de media als in de politiek, niet altijd even positief gesproken over het zzp-schap. Maar in de gesprekken die wij dagelijks met zzp’ers hebben, horen wij een compleet ander verhaal: zelfstandig ondernemen betekent juist enorm veel vrijheid. Een gevoel van zelfvertrouwen en trots over het inkomen dat ze helemaal zelf verdienen. Onderzoek bewijst dit: volgens het CBS ervaren zzp’ers meer bevlogenheid in hun werk. Volgens ons heeft zelfstandig werken dan ook écht de toekomst. En om het ondernemen juist nog leuker te maken hebben wij een tool gebouwd die de boekhouding extreem simpel en overzichtelijk maakt.

 

Kortom: zzp’en is een feestje! Bij Tellow vinden we dat dit ook wel eens gezegd mag worden.
Daarom hebben wij Ruben van der Meer gevraagd om dit feestje over te brengen door onze campagne-slogan in te spreken: “zzp’ers vinden boekhouden een feestje met Tellow!”

 

We hopen dat nog meer zelfstandigen op deze manier Tellow zullen ontdekken. Want als super-ambitieus team bedenken wij continue nieuwe toepassingen die het zzp’en voor iedereen makkelijker en leuker maakt dan ooit.

 

Mocht jij feedback hebben op onze tool of heb je ideeën die ons product nog  beter kunnen maken, dan mag je altijd mailen naar [email protected].

 

Lang leve het zzp’en!

 

Jochem Baars,

Founding Fellow @ Tellow

 

P.S. Deze campagne hebben we natuurlijk niet met een reclamebureau ontwikkeld, maar is ontwikkeld door een team van gedreven freelancers :-).

Tellow 3 maanden op proef?